Sıkça Sorulan Sorular

  • Dolu Puanlarımla Biletimi Nasıl Alırım?
  • Mobil uygulama üzeriden üyelik ile giriş yaptıktan sonra sefer ve koltuk seçiminin ardından puanlarınızın bilet bedelinden fazla olması durumunda Yolcu bilgileri giriş sayfasında puan kullan butonu aktif olmaktadır, bu butona tıklayarak biletinizi puanlarınızla satın alabilirsiniz.
  • Yanmaz Bileti Nasıl Satın Alabilirim ne işe yarar?
  • Mobil Uygulama ödeme sayfasında yanmaz bilet seçeneği aktif olarak gelmektedir. Bilet, biletli olduğu otobüsü çeşitli sebeplerle kaçıran yolcularımıza yeniden yolculuk hakkı tanıyan bilet sistemidir. Yanmaz Bilet, bilet satışı esnasında, bilet bedelinden ayrıca alınan ücreti farkı ile oluşturulmaktadır. Yanmaz Bilet, ayrıca kesilen bir bilet değildir. Normal bilet satışı esnasında yolcumuzun talebiyle ve alınan ücret farkıyla kesilen bilettir.
  • Çocuk biletini nasıl satın alabilirim?
  • Çocuk biletlerinizi sadece Anadolu Bilet satış noktaları ve Çağrı Merkezi üzerinden satın alabilmektesiniz.
  • Engelli biletini nasıl satın alabilirim?
  • Engelli biletlerinizi sadece Anadolu Bilet satış noktaları üzerinden satın alabilmektesiniz. Bilet satın alırken Engelli kartının ibrazı zorunludur.
  • Bebek Koltuğu talebini nasıl iletebilirim?
  • 0-3 yaş arasındaki bebek yolcunuz için biletinizi sefer hareket saatinden 48 saat önce Çağrı Merkezi üzerinden satın almanız ve bebek koltuğu talebinde bulunmanız gerekmektedir.