• Üye Girişi
  • Üye Ol
  •     
  •     
  •     

Anadolu Ulaşım

  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Tarihçe
    • Değerler
    • KVKK Yasal Sözleşme
    • Mobil Uygulamalar
    • Keyifli Yolculuk Dergisi
  • ONLINE İŞLEMLER
    • Bilet Satın Al
    • Rezervasyon Yap
    • Biletlerim
    • Hesap İşlemleri
    • Dolu Puanlarım
    • Rezervasyonlarım
    • Üye Ol
  • YOLCULUK REHBERİ
    • Bilet Satış Noktaları
    • Şehir İçi Servis Noktaları
    • Dinlenme Tesisleri
    • Yolcu Taşıma Yönetmeliği
    • Yolcu Eşyası ve Bagajı
    • Evcil Hayvan Taşıma
    • Çocuk ve Engelli Bileti
    • Bilet İptal ve Değişikliği
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Öneri & Görüşleriniz
    • İnsan Kaynakları
  • OTOBÜS KİRALAMA
  • İLETİŞİM
    • Genel Müdürlük
    • Terminal ve Şubeler


ALTIN BİLET TANIMI:

    Altın bilet, biletli olduğu otobüsü çeşitli sebeplerle kaçıran yolcularımıza yeniden yolculuk hakkı tanıyan bilet sistemidir.
    Altın bilet, bilet satışı esnasında, bilet bedelinden ayrıca alınan ücreti farkı ile oluşturulmaktadır.

    ALTIN BİLET KURALLARI VE ÜCRETLERİ:

    Altın bilet, otogar ve bilet satış noktalarından, internet üzerinden ve çağrı merkezinden alınabilir.
    Altın bilet, ayrıca kesilen bir bilet değildir. Normal bilet satışı esnasında yolcumuzun talebiyle ve alınan 1 TL ücret farkıyla kesilen bilettir.
    Kesilmiş normal bir bilete, sadece fark ödenerek Altın bilet ilavesi yapılamaz.
    Normal bilet iptal edilerek, alınan ücret farkıyla Altın bilet kesilebilir ve bu biletlerin üzerinde "Altın Bilet" ibaresi bulunmaktadır.
    Aldığı bilet ile otobüsünü kaçırmadan zamanında yolculuk yapan yolcularımıza, Altın bilet için ödedikleri fark ücreti iade edilmez.
    Aldığı biletin sefer saatinde önce bilet değişikliği talep eden yolcumuza, değişim bileti yine Altın bilet statüsünde verilir.
    Biletin yanması sonucu yanan biletin yerine kesilen telafi biletin tarihi ve saati değiştirilemez, bilet iptal veya iade edilemez.

    ALTIN BİLET UYGULAMASI:

    Altın opsiyonlu bilet, sefer saatine 2 saatten daha az bir süre kala kesilememektedir.
    Herhangi bir sebeple hareket saatini kaçıran Altın biletli yolcularımız, kaçırdıkları otobüsün hareket saati itibariyle 1 saat içinde yeni bilet başvurusu yapmak zorundadır, 1 saati aşan başvurularda Altın bilet geçerli değildir.
    Bilet sahibinin sefere yetişememesi durumunda, sefer hareket saatinden en geç 1 saat sonra, 08503333564 numaralı çağrı merkezini araması halinde, bir sonraki uygun sefere bilet düzenlenebilir.
    Altın biletin telafisinde, sefer saatinden sonra ilk 24 saat içindeki herhangi bir saate telafi bilet kesilebilir.

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Değerler
  • Mobil Uygulamalar

Bilet Satın Al


İletişimin Kolay Yolu

0 850 333 35 64
anadolu@anadolu.com.tr

Diğer Sayfalarımız

  • yolcumuizliyorum.com
  • anadoluulasim.com.tr
  • anadolubilet.com.tr
  • keyifliyolculuk.com.tr

Mobil Uygulamalar

  • Anadolu Ulaşım Android

    Anadolu Ulaşım Online Android Uygulaması.

    7 Ocak 2016
  • Anadolu Ulaşım İphone

    Anadolu Ulaşım Online İphone Uygulaması.

    13 Haziran 2014

Keyifli Yolculuk Dergisi

Keyifli Yolculuk Dergisi

Her ay güncellenen "Keyifli Yolculuk" dergimiz için lütfen tıklayınız.

İletişim

Bizimle iletişim kurabilmeniz için aşağıdaki iletişim kanallarımızı kullanabilirsiniz.


0 850 333 35 64
anadolu@anadolu.com.tr
  •     
  •     
  •     


Gizlilik ve Güvenlik Politikası

Anadolu Ulaşım Anadolu Bilet Satış Hizmetleri ve Otobüs İşletmeciliği A.Ş. © Her hakkı saklıdır.

Powered By: Anadolu Information Technologies © 2018